Dagens foto 090124

Carola har hittat hem! Känns skönt att ha min lilla pärla på plats igen. Kom med hemleverans tack vare MamBo. Väldigt snällt av dem. Hon ser nästan som ut som ny. Bagageluckan är dock inte helt hundra, fick nog sig en törn också för den har inte riktigt kommit exakt där den ska vara (men tydligen är det bara en fråga om en injustering så det ska väl kunna åtgärdas framöver).

Andra "dagens foto" fotografer:
Webmosterhelene ~ Anna & Xanté ~ Blommig ~ Ulrica ~ Åsa/Badanka ~ Sockergrynet ~ Monkan ~ Copyrightmaria ~ Maria/3 kärlekar ~ Livet hos oss ~ Jane/citrontimjan~ Karin/Scrappa.nu~ ScrapJo ~ Anna/minkamera ~ Pernilla ~ Jessica ~ Mia/Winyans egohörna ~ Lenalandis ~ Sabina ~ Snöstjärna ~ Maria/Mariasdagbok ~Millan ~ Åsa ~ Tezzan ~ Kristin

(Är du inte med i min lista men deltar i utmaningen och vill att jag ska länka till dig så får du skriva en kommentar så lägger jag till dig. Givetvis får du hemskt gärna länka tillbaka till mig.)

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Skönt att bilen är tillbaka :)

Kram!

2009-01-27 @ 17:38:34
URL: http://elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0