Oväntad kombination...

Visste ni att Paris Hilton kommer vara på CHA:s (Craft and Hobby Association) stora vintermässa som äger rum i Anaheim, USA, den  25-28 januari? Är inte det en kombination man aldrig trodde man skulle se? Men visst vilken branch har hon inte testat?! Artist...nej det funkade inte...skådis...inte det heller...sälja saker i mitt namn...succe!
På mässan kommer Paris iaf att presentera sin nya pysselkit för bland annat scrapbooking, och smyckestillverkning - Paris Hilton, the Creative Collection™.

Jag förväntar mig galet mycket bling och då borde det faktiskt falla mig i smaken :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Haha. Vad roligt. Men all publicitet... ;)

2009-01-15 @ 23:25:34
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0