Dagens foto 090308


Klockan är inte ens 11 ännu men jag har redan hunnit ta en lång frukost, en promenad med Pollux och gett Carola (bilen alltså) en välbehövlig tvätt. Att tvätta bilen är nog bland det tråkigast jag vet. Det enda lilla nöjet är att få se hur fin den blir när man är klar. Fast den här tiden på året så varar det ju bara 5 min efter det att man kört ut ur garaget så det är inte så uppiggande. Det är jobbigt att gno och tvätta och händerna blir helt förstörda men framförallt skitiga. Sån där fet, äcklig smuts som inte går att få bort. Vilken liten prinsessa jag känner mig som när jag klagar på det....- Oh, jag förstör mina fina naglar! :P

Oh well, det behövdes göras och nu är det gjort. Blir en dusch för mig med sen tror jag bestämt det blir en sväng till IKEA och ett besök till mataffären. Kvällen bjuder på biobesök, "Män som hatar kvinnor" blir det.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Anders

Där ligger man i lä...=)

2009-03-08 @ 11:29:41
Postat av: Anna

haha, ja, men nu har jag uppdaterat ORDENTLIGT! haha, så det finns massa nya bilder:P

Ja, vi får väl se vad vi kan få till. Tävlar vissa av dagarna. Är du i Karlshamn?

Trevlig vecka=)

2009-03-08 @ 21:28:17
URL: http://xante.blogg.se/
Postat av: Helene

Kikar in och spanar lite på dina "dagens foto" :-)

2009-03-11 @ 00:07:52
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0