Dagens foto 090309-090312

Många fina inlägg om att visa stöd för klimatfrågan och samla in pengar till cancerforskningen. Jag kan ju inte bara vara ytlig och skriva om materialla ting hela tiden, även om det är väldigt trevligt det också :)

Veckan har hittills varit lite tung. Har varit en hel del att göra på jobbet plus att jag har dragits med huvudvärk i flera dagar (därav lite dåligt med uppdateringarna). Undrar om jag håller på att bli förkyld, hoppas inte det. Kan hända att det är bihålorna som spökar för värken sitter strategiskt så.  Ikväll ska jag min väska inför helgens lilla tripp. En trevlig resa till Malmö väntar imorgon. Pollux och jag ska hälsa på E & O och lilla Theo. Även två andra Karlshamns tjejkompisar med respektive kommer ner. Eftersom helgerna inte riktigt räcker till innan Australienresan så får man helt enkelt bunta ihop kompisarna lite och det blir ju dessutom väldigt trevligt. Ser verkligen fram emot helgen! Men först en uppdatering på veckans bilder.

Idag fick jag mitt Traderafynd. En superfin tidningskorg i mässing och teak, i helt rätt retrostil. Passar perfekt i mitt vardagsrum och jag blev så glad när jag hittade den på Tradera. Att det inte var någon annan som bjöd på den gjorde ju bara saken ännu bättre. :)

Igår deckade jag som en stock i soffan direkt efter jobbet och vaknade först av att mormor ringde vid halv tio. Efter samtalet fick Pollux en promenad och sedan bytte jag soffan mot sängen. Trots detta var den envisa huvudvärken inte borta i morse :(

Hittade det första riktiga vårtecknet i Jönköping i tisdags - snödroppar! Vårkänslorna fick sig dock en törn då det på onsdagen återigen låg snö på marken på morgonen. Jag som trodde vintern var passerad.

Måndagen fortsatte jag i helgens städtempo och ägnade kvällen åt att tvätta, mangla och stryka. Puh!
Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0