Dagens foto 090328-090329


Hipp hipp hurra, Pollux fyller hela fyra år idag. Givetvis fick han ett nytt gosedjur till sin samling, i present. Han är ju för rar när han springer runt och bär på dem. Tillskottet blev (som vanligt från IKEA) en gul kamel med röda prickar. Pollux blev på strålande humör!

Annars har dagen bjudit på dimma så tjock att det knappt gick att se något utanför fönstret följt av uppklarnande väder och strålande sol. Kaffe avnjöts till och med på balkongen i eftermiddags. Och nu ligger dimman åter tät över Jönköping. Läskigt!
Fick ett mycket tjusigt Sverigekit av bror med sambo att ta med till Australien. Bjöd på en del roliga skratt men vykortet med kungen och drottningen kommer som utlovat pryda min kyl där nere och musmattan (med den märkliga avstavningen) kommer vara klockren på jobbet för att inte prata om vikingen ;). Kitet inkluderade även en ram med ett foto på givarna i minst sagt suspekta 70-tals outfitar. Men jag tackar och bockar! Bilder kommer givetvis i Australienbloggen av produkternas framtida placering.

Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Xanté

hipp hipp hurra=) Jag har inte hunnit hem och gratta innan;) vilken fin leksak då fått=)

2009-03-29 @ 19:07:46
URL: http://xante.blogg.se/
Postat av: Tipp

Grattis i massor Pollux!! Vilken fin leksak du fick! Det kostade inte matte på sig precis när jag fyllde år. Hm.. Men jag fick iofs lite annat ;)

Puss på nosen!

Kram från Tippen

2009-03-30 @ 10:19:12
URL: http://elinochtipp.5min.se
Postat av: Magnus

Grattis Polle! :)

2009-03-30 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0