Julen är här...

...iaf nästan. 1:a advent imorgon och då tyckte jag det var passande att plocka tillbaka juldesignen här i bloggen. Har inte hunnit vara kreativ och tillverka någon ny utan det blir samma som förra året. Tomtar, pepparkaksgubbar och rött ska det ju vara iaf. Var ju ganska ambitiös förra året och skrev en massa om jultraditioner och annat. Det och lite allmäna tips och råd gällande julen finner ni under kategorin Jul, jul strålande jul. Listan med länkar till andra julbloggar finner ni under länken **Julbloggar** (har inte hunnit gå igenom den ännu och uppdatera den men det kommer). Har du en julblogg du vill att jag ska länka till, lämna en kommentar så sätter jag dit en liten länk till dig :)

Vill passa på att önska alla läsare en trevlig första advent. För mig blir det lite julskyltning nere på stan samt Designmarknad som står på schemat. Bakade det gjorde jag idag: lussekatter, dumlekakor och kardemummaskorpor. Mums!

image472


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du hade inte uppdaterat när jag kollade in tidigare idag, Men det blev verkligen fint och juligt! :)



2009-11-28 @ 22:44:49
URL: http://gofannugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0