Saknat mig?!

Ja, nu är jag åter på svensk mark igen och har varit så i drygt en vecka. Har inte riktigt bestämt mig för vilken framtid som min blogg har att vänta.

Vill jag fortsätta blogga?
Vill någon fortsätta läsa min blogg?
Vad ska jag i så fall blogga om, fortsätta i samma stil som förr eller testa något nytt?
Ska jag blogga på svenska eller engelska?


Ska fundera lite till och återkommer när jag vet själv hur jag vill ha det. Ska iaf uppdatera Australiendelen med de sista nyheterna innan den får gå i vila. Har varit lite svårt bara eftersom jag inte har Internet hemma ännu. Men den som väntar på något gott heter det ju :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, det klart du MÅSTE fortsätta blogga. På svenska å JAG kommer iaf att läsa...

2009-11-09 @ 17:18:40
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Anders

Självklart ska du fortsätta. Vi läser iaf!

2009-11-09 @ 20:39:49
Postat av: Malin Scilla och Pi

Fortsätt blogga...

2009-11-10 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0