Årets glassigaste bröllop

Även GB Glace spinner på årets stora händelse, det kungliga bröllopet. I år är nämligen året då GB Gubben, Clovve som han tydligen också kallas, gifter sig med Clovina. Den 16 maj på Liseberg går spektaklet av stapeln och du kan följa Clovve och Clovina inför bröllopet på kanal 5:s hemsida - HÄR. Där kan du även testa dina glasskunskaper i "Minns du glassarna?" och ta reda på vilken glass du är med "Det stora glasstestet" (Själv är jag en lakritspuck...kaxig och hård på ytan men mjuk på insidan....känner mig kanske inte riktigt som en sådan men men)

Du kanske till och med har smakat årets nyhet Cornetto Freestyle som även kallas Bröllopsstruten. Hela årets utbud från GB kan du se på affischen i pdf - HÄR.



PR jippo som säkert lyckas är min djupa analys :-)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag blev en vanlig tråkig magnum. :(

Grattis, du är en Magnum Classic! Du är ansvarfull och mogen men för guds skull inte tråkig. För dig är det viktigt med rutiner i vardagen då helgerna är till för avkoppling och kulturella aktivitete

2010-04-13 @ 12:01:16
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0