Bloggens framtid

Jag älskar ju allt vad design, formgivning, produktutveckling och inredning heter särskilt design som inte bara är en fröjd för ögat men som också har stor tanke på funktion. Är det dessutom svensk eller skandinavisk design känns det ännu lite roligare att rapportera om det. Belysning tycker jag dessutom är extra roligt och därför har denna grupp med inlägg sedan tidigare en alldeles egen kategori kallad Belysning. Jag tycker även det är trevligt att lyfta fram olika duktiga formgivare så håll utkik efter fler porträtt. Har du någon speciell formgivare du tycker jag ska sätta under luppen får du gärna tipsa mig. Dessa repotage kommer hamna i kategorin Formgivare & designers.

Det lutar alltså mer och mer åt att bloggen kommer bli lite mindre personlig mer fokuserad. Jag vet, det finns så många inrednings och designbloggar redan men jag tänkte göra det på mitt egna lilla vis, blogga om saker jag tycker om och även kombinera detta med mitt stora fotointresse på något vis. Träning och hälsa är också något jag finner väldigt intressant och min viktresa som jag startade för ett par veckor sedan kan säkert leda till ett och annat recepttips också.

Sammanfattningsvis blir det alltså mer bloggande om mina hobbys och inte så mycket om vad jag hittar på varje dag. Det är min kreativa sida som inte riktigt hinns med numera i mitt vardagsliv men i bloggen kan jag iaf få lite utlopp för den och samtidigt fungerar det som lite terapi för mig. Mer personlig det kommer jag fortfarande att vara i min andra blogg: http://tokfias.blogg.se/oz. Fast där bloggar jag mest på engelska förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0