Gratis fotobok

Jag gjorde en fotobok och skickade ner till min pojkvän i alla hjärtans dags present. En väldigt uppskattad gåva. Jag använde mig av Myphotobook och blev väldigt nöjd med resultatet.
Simon's Photo book
Vill du också göra en egen fotobok av en speciell semesterresa, året som gått eller något annat trevligt? Då tycker jag du ska passa på att utnyttja Fujidirekts gratiserbjudande som sträcker sig till och med 2010-02-28 (det ska jag definitivt göra).


Hög kvalitet tål att testas, därför bjuder vi dig på en fotobok - helt gratis! Du slipper dessutom att betala portot.
När du gjort klart din bok anger du följande rabattkod direkt i programmet innan du slutför ditt köp: 598679

Erbjudandet gäller valfri fotobok med 24 sidor t o m 2010-02-28. Inga dolda kostnader eller porto tillkommer. Värde upp till 344 kr. Endast en gång per hushåll.


Bild: Fujidirekt.se - klicka på bilden för att komma till erbjudandet.

 

♥ ♥ Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag! ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0