Lite av varje

Bara var tvungen att visa mitt fina nya VISA-kort. Visst är det fint ;)

image360

Sen kan jag även passa på att visa mitt senaste kort jag gjort. Ett födelsedagskort till min kompis Emelie.

image358

image359

Använde ballonger och utstansade bokstäver som jag fick av min systers pojkvän i födelsedagspresent. Tycker det blev ganska fint. Ballongerna är på 3D kuddar så det blir lite effekt på kortet. Har även använt min första öljett från min stora samling från We R Memory Keepers. Saknade ett verktyg för att göra runda former med idag, men som jag sagt tidigare - skalpellen är min bästa vän :P


Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Snyggt VISA :) Man borde kanske skaffa något med kort nästan gång.. :P Men mitt håller till -09 så det är ju ett tag till ;)
Kram

2007-10-18 @ 20:44:31
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0