Hett tips...

Följ Husmusens adventskalender där det varje dag lottas ut inredningsprylar. :) Bland sponsorerna syns bla. Design House Stockholm, Mateus, Tove Adman, Svenskt Tenn, Mimou, Stelton, Himla, Bookbinders Design, Isa Form, Bagaren & Kocken, Dry Trend, Cosas, 10-gruppen och Pappelina. Visst låter det lovande? Jag ska iaf titta in varendaste dag fram till julafton. För övrigt är Husmusens blogg en alldeles underbar blogg att besöka året runt.

Nu ska jag vara sådär duktig och gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Imorgon måste jag fixa ett foto till mitt körkort. Mitt gamla går snart ut och jag har skjutit på det där med att ordna ett nytt på tok för länge. Även om jag fixar det nu kommer det nog inte hinna komma innan det gamla går ut. Undrar hur det blir?! :P Så lätt att skjuta saker till morgondagen, undrar varför det är så?! Kanske för att jag inte riktigt kan smälta att det var 10 år sedan jag tog mitt körkort....10 ÅR!! Hua, vad tiden flyger iväg (pensionärsvarning på den kommentaren).

Sov gott och dröm sött!

P.S Den avborrade antennkabeln (inte jag som borrade så kom inte med fyndiga kommentarer) är åter hel så jag kunde ägna kvällen åt meningslöst, slappt tv-tittande. Visst är livet härligt :P Kan även meddela att jag och Alexander kommer alldeles förträffligt överrens och jag ångrar inte att han fick flytta in. Bra va!?

Kommentarer
Postat av: Hanneles jul

Bara du inte missar julen :)

2008-12-01 @ 22:38:46
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0