Min önskelista

Här kommer det en liten önskelista med sådant jag verkligen skulle vilja ha (utan inbördes rangordning). Flera av sakerna har jag redan bloggat om tidigare så titta i gamla blogginlägg eller klicka på bilderna för att se dem i större format.

  • GPS
  • Handdukstork till badrummet (Vattenburen tror det funkar i mitt badrum iaf). Vill ej ha för tätt mellan stängerna och den ska vara i rostfritt stål eller krom - absolut inte vit.
 
Ex: Dryson Nivå  eller Hafa Kioto 
  • Erik mappskåp från IKEA (Silverfärgad) 995 kr

  • Bokstav - vill ha ett A  (se tidigare inlägget HÄR)
  • Welcome skylt från Trendgruvan för 385 kr (Se tidigare inlägg HÄR)
  • 4 st Stolsskydd från Gripsholm (svart) finns hos bl a  Nisses för 69 kr/st
  • Vinsstället Smart (i vitt) från Serholt finns hos Village - Pris 399 kr
  • Vit Köksradio Limited Lable från Siba (då Tivoli Audios är lite väl dyra) - Pris 299 kr (Se tidigare inlägg HÄR)









  • Pengar till systemkamera är alltid välkommet, särskilt nu när jag satt upp målet att jag ska ha en innan Australienresan :)
Och ni som tänkt köpa mig en födelsedagspresent (vet att jag är lite tidig när det gäller det är ju faktiskt över en månad kvar men men) och tänker "Gud vad tråkigt att köpa nått av det hon har på sin önskelista, jag måste hitta på något annat" (Ja, mamma du är en av de personerna som diskuterar så) Snälla, tänk inte så! Sakerna jag satt upp på listan är ju faktiskt sådant jag vill ha och som jag, om jag inte får dem, kommer gå och köpa själv. Annars hade jag ju kunnat sätta upp saker jag inte vill ha på min önskelista men då hade ju hela konceptet med just begreppet önskelista ändrats något. :)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Hahaha! Det är ju faktiskt så mamma fungerar av en konstig anldednig... :)

Men det var ju en bra lista, olika prisklasser å allt. :)

Gillade den högra handdukstorken bättre än den vänstra. Lite mjukare å mindre kantig. :)

2008-09-07 @ 10:50:34
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Anders

Hmmm....Emma, är inte den högra väldigt kantig och den vänstra har lite rundare former??? (Höger är där tummen sitter till vänster)

2008-09-07 @ 13:23:51

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0